СВЯТЛО ЗЯМНОЕ І НЯБЕСНАЕ
У залацістыя першавераснёўскія дні была ўзрушанасць душы, кранальная даверлівасць да свету і людзей. Было святло. Незвычайна многа святла. Святло трапяткіх свечак і лампадак, хвалюючых песнапенняў, добразычлівых усмешак, вачэй малітоўнікаў, святло промняў сонечных, спакойных разліваў нябеснай сінечы, шчырага дабрадзейнага слова – святло зямное і нябеснае, гаючае, лагоднае, цёплае. І была замілаванасць родным краем, блаславёным Усявышнім, бо гэта з ласкі Божай жыхары Іванаўшчыны мелі шчасце вітаць у сваім радзінным куточку ўдзельнікаў рэспубліканскай навукова-асветніцкай экспедыцыі «Дарога да святыняў» у рамках свята беларускага пісьменства.
Святой земли Белорусской
Семинар «Больничное служение»
СОБОР ВСЕЛЕНСКИХ УЧИТЕЛЕЙ И СВЯТИТЕЛЕЙ ВАСИЛИЯ ВЕЛИКОГО, ГРИГОРИЯ БОГОСЛОВА И ИОАННА ЗЛАТОУСТА.
При императоре Алексее Комнине, который правил с 1081 по 1118 г., в Константинополе разгорелся спор, разделивший на три лагеря мужей, просвещенных в вопросах веры и усердных в стяжании добродетелей. Речь шла о трех святителях и выдающихся отцах Церкви: Василии Великом, Григории Богослове и Иоанне Златоусте. Одни выступали за то, чтобы предпочесть св. Василия двум другим, поскольку он сумел объяснить тайны природы как никто другой и был вознесен добродетелями на Ангельскую высоту. В нем, говорили его сторонники, не было ничего низменного или земного, он был организатором монашества, главой всей Церкви в борьбе с ересями, строгим и требовательным пастырем относительно чистоты нравов. Поэтому, делали вывод они, св. Василий стоит выше св. Иоанна Златоуста, который по характеру был более склонен прощать грешников.